Totalt antall sidevisninger

mandag 6. juni 2011

små pussing

jeg har lenge gått og tenkt på og få orden og malt vaskerommet,men har har ikke kommet så langt,men i går kveld malte jeg det og da gikk turen plutselig videre til gangboden nede ved siden av vaskerommet:)
legger ut bilder når alt er ferdig for nå står alle tingene på vaskerommet på hode:)
ellers hadde vi en fin tur i helgen, lang kjøring men kjempe kjekkt.
englebarna mine i nye kjoler fra sweeden;)

nye shox,til 700kr,det er billig ;)


kjøpte "lokk til norgesglassene mine i strømstad,her har jeg brukt ene til taramoren sine smokker.

fant ingen loppiss da vi var over grensen men det gjor ikke så mye,så vi tok turen til strømstad og nordby..
på veien til og fra sverige var det noen som stod i veien og solgte brukt og antikk ting, sinnykt masse fine skatter ,men det var så ufatelig dyrt at jeg gadd ikke kjøpe det jeg ville ha.
men fant et sølvfat med 6 sølvglass syntes det var fint og tror ikke det er som mangen av den så ekstra kjekkt:)
nei, jeg må ned igjen og male resten:)
ajø,vi snakkes..

4 kommentarer:

  1. OI, dette gleder jeg meg til å se ;) Herlig bilde av småtrollene <3

    SvarSlett
  2. Nyyydelige små jenter!
    Heldige du :o)

    Klem fra Os og lykke til med vaskerommet, gleder meg til å se;o)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hvordan det blir med nymalte rom :)

    Fatet med glassene var veldig fine,og garantert verdt prisen :)

    SvarSlett
  4. Lykke til med vaskerommet.
    Gleder meg til å se resultatet.

    Haldorsdatter.

    SvarSlett