Totalt antall sidevisninger

søndag 26. juni 2011

FINN.no!!!

FINN er egentlig en sinnsykt bra oppfinnelse,du finner jo alt på finn:)
i dag fant jeg meg en slagbenk,jeg solgte jo min for en liten stund siden,men nå fant jeg en annen,og litt mindre,jippi:)

har tatt den med spisebordet mitt,med puter oppå,men vil ikke ha de putene,vil ha noen andre:)

var på farmorshus en tur i går og skulle kjøpe meg to hylleknekter, og kom hjem med de minste og angret meg grønn at jeg ikke tok de største,skal ha de i en "dør" eller dørkarm som ikke er dør i.. gleder meg til få de opp,tror det blir bra..
men tror jeg skal bytte til de større..


kjøpte også denne vinduet,eller det er jo ikke glass eller noe i, men syntes den var så fin,får se hva jeg tar inni..

ellers har jeg malt ene veggen i spisstuen,den var sånn beige,og jeg hater den fargen på veggen hvertfall mot det hvite,det ser så skittent ut i forhold til det hvite.. jeg malte det mens tony satt i stuen,og han har enda ikke sett eller merket det:)
han ville jo ikke male det,men det var jo dumt for nå er det gjort*sweet*
har stuen igjen,der er det to vegger som er samme beige,det tar jeg når han er på jobb.passer meg perfekt;)



tror ikke jeg har et før bilde av vegg fargen,men skal ta når jeg maler stuen...

ha en fin kveld...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar