Totalt antall sidevisninger

fredag 24. juni 2011

ny mann i huset...

har lenge gått og leitet etter en damebyste,men de er så dyre og vanskelig og få fatt i..
var på senteret i dag og plutselig så jeg noen i et lager :)
jeg spurte jeg,og ja jeg fikk kjøpe en,fikk velge selv,de hadde tre stk..
så selfølgelig når jeg kom hjem at jeg hadde tatt med meg en mann!!!!
kunne liksom ikke gå inn igjen med han heller siden de egentlig ikke var til salgs:)
men men..

jeg har malt den og litt sånn,men jeg fikk heller lyst og ta fargen på bysten på bena,og fargen på bena på bysten.. litt innviklet? :)



jaja,enn så lenge blir den sånn.. kansje jeg kan lage noen byster på han:) så blir han litt mer hun? ;)

4 kommentarer:

  1. HHHH... du er da heldig jeg og ønsker slik.. Hvilke butikk/lager??? Måtte du ut med mye??? Den ble jo rålekker da kunne tenkt meg en på rommet =))

    SvarSlett
  2. Hedigris.. Hvor var du fikk tak i den?? Få fatt i en slik til meg og, var den dyr??? Den ble jo bare rålekker og ønsker en til rommet mitt =)

    SvarSlett
  3. 600 kr,på ok outlet i kleppestø:)
    de selger de ikke,men det er jo bare og spørre:)

    SvarSlett