Totalt antall sidevisninger

søndag 12. juni 2011

Det rotete kottet


har lenge hatt lyst og gjøre noe med dette kottet som har vært lagringsplass til masse unødvendige ting, så nå bestemte jeg meg for og male det og lage et lite "rom" til jentene..







så nå ble det lyst og triveligt og et lite "rom" til og leke i, blir nok minste jenten som kommer til bruke det mest:)

dørene til  "rommet".. jeg er så gla i sånne typer dører..

dette hadde jeg på veggen på rommet mitt da jeg var lite:) noen som kjenner det igjen? det er nemmelig en her på bloggen som har laget det:) :)  ( over 20 år gammelt)

5 kommentarer:

  1. Oi så forandring =) Kjempekoselig, tenker Tara kommer til å stortrives, ble som et lite søtt dukkehus:) Du er FLINK..
    JA dette bildet husker jeg, kan der være Haldosdatter som har sydd det??? Hihi=)) Klem

    SvarSlett
  2. takk for det henriette, håper de kommer til trives:)
    ja,det er hun som har sydd det,tenkte du kom til huske bildet;)

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble på rommet, skikkelig jente/kose plass :)

    Ha en fin annen pinsedag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Åh så koselig det ble,her koser nok jentene seg tenker jeg.Søte jenter du har:)Kjekt at du blir med på min give away,tvi tvi:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  5. Fantastisk rom du har laget :-)
    Moro med det bilde av Nohas ark. Det stemmer To Ju Mama...det er jeg som har sydd bildet.
    Koselig at du ville vise det.

    Haldorsdatter.

    SvarSlett