Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. juni 2011

noen cm for stor!!!

tlf benken jeg fikk av en vennine av mamma var selfølgelig noen cm for stor til ha i yttergangen:(
kipa,er jo altid sånn når jeg skal gjøre noe:)
glemte selfølgelig ta bilde av den før jeg malte den.. har tatt den i spisestuen så lenge..





har tatt konsoll bordet i gangen der jeg ikke fikk plass til benken..


sammen med denne stolen og englevinger..

har fått litt lyserosa i huset,siden det er sommer og så frisker det litt opp:)

syntes peoner er så fine,men liker de egentlig FØR de har sronge ut:)





hang englevingene opp på ene spisestolen og likte det sånn:)
taramoren ødlagte de andre med fjær som hang der..


håper alle har hatt en fin dag, her på vestlandet har det vært sol:)





3 kommentarer:

  1. Typisk at det akkurat ikke passer!Mye som havner midlertidlig i spisestuen her også,hehe:)Skal si du er heisen å pusse opp gamle møbler,flink du er!Mye fint du viser,koselig med litt rosa stemning nå om sommeren:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Cupcakes er veldig lett,de fleste har en god muffins oppskrift fra før:)Så er det bare å lage en litt tykk smørekrem,og ta det på med kakesprøyte.Jeg bruker stor og liten stjernetupp mest:)Så ønsket pynt på til slutt:)Tenkte jeg skulle dele oppskrift siden jeg fikk en del spørsmål i går:)

    Ha en fin dag i solen!

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  3. Så fint telefon bordet ble då! :) VI har så smal og lang gang med mangen dører, så er vannskelig å få ting i den:-/

    SvarSlett