Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. juni 2011

ny bil i sikte?

har funnet meg en bil jeg har lyst på , en hvit golf 2004 mod!!
litt opp og ned om jeg skal kjøpe den eller ikke, ligger liksom midt på treet!
jeg trenger jo egentlig egen bil etter hvert,men jeg er litt usikker,jeg vil jo ha golf igjen( har hatt 3stk før),og en hvit golf,den siste var hvit også:)
jeg får sove på det i natt...

ellers har vi vært i 30års bursadg hos min fetter og etter det var vi i strusshamn på st hans feiring,kjempe kjekkt selv om minste moren var i grinehumør og ikke særlig lett og ha med og gjøre..

håper alle har hatt en fin st hans feiring..
natta

1 kommentar:

  1. Hehe,jeg og ønsker meg hvit bil! :) Men her er det nok mannen i huset som bestemmer når det kommer til bil...

    Ønsker deg en fin helg!:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett