Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. mai 2012

SOVEROM..

Har blitt pusset opp for en stund siden,det har egentlig ganske mye i huset blitt og,enten møbler eller rom. tenkte vise litt bilder fra soverommet vårt.

har ikke et før bilde,og er glad for det,:)
har malt rommet i fargen muskatnøtt,syntes den fargen er fin.
den hvite malm kommoden har fått drivvedtapet på,passet fint inn til rommet igrunnen.

jeg tok en sjans når jeg kjøpte blå puter og sengesett,men det ble fint til fargen




nattbordene er malt i fargen sand, sand og muskatnøtt er veldig fint sammen,bare prøv;)
skal få nye knotter på,funnet noen kjempe fine stjerne knotter men får vente litt da kortet lukter svidd!
ser at ene bilde er opp ned igjen skjønner ikke hvorfor jeg snudde det på data før jeg la det ut.
ellers kan jeg jo si at stilen min er ganske forandret da jeg har begynnt med farger hjemme enn bare hvitt,er så ufatelig lei alt det hvite!
bilder kommer av resten av huset ... plutselig!



2 kommentarer:

  1. Så gøyt at du har innlegg igjen :) Fortsett og gleder meg til å se mer. Fint det har blitt, jeg og skal male soverommet i den fargen:))

    SvarSlett
  2. Nydelig ide med MALM-kommoden ! Vi har en svært liten leilighet og skal gå til anskaffelse av MALM-kommoder som base til å bygge opp senga. Drivved-tapetet ville passe godt inn, og kan være et godt alternativ til et matt malingsstrøk som var vår opprinnelige idé. Spørsmålet mitt er: Hvor får man tak i slik tapet? Mvh Malin

    SvarSlett