Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. juni 2012

STARS..

I LOVE...

Jeg blir aldri lei stjerner,og i dag kjøpte jeg bord og to stoler til lille jenten på ikea.
198 for hele sette,jeg ville male stjerner på så da var det billigste sette like greit.

FØR:



ETTER:


Syntes det ble mye finere..

blir lite innlegg her hos meg,rett og slett for jeg ikke gidder:) jeg klarer ikke gulvene her hjemme de er såååå stygg.. finner ikke stilen min pga gulvene,(ja det er sikkert teit) men jeg hater fargen,ingenting som passer inn med de.
men heldigvis til høsten en gang blir det nye gulv:) OOH GLEDE:)
grå eik,gleder meg masse. da blir det grått og zink i mye av interiøret og jeg vet akkurat hvordan jeg skal ha det.
nytt spisebord som blir selvlagd,gråe stoler og ny grå sofa.jippy.

see ya:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar