Totalt antall sidevisninger

fredag 27. mai 2011

"Nytt spisebord og salongbord"

har vært så lei av salongbordet mitt så lenge nå,har et sånn bombay/indian bord som hvertfall nesten alle hadde før:) malte det hvit og ble myye mer fornøyd. men jeg ville ha et annet et nå..



kom over dette på finn til 600 kr og i strusshamn,passet meg perfekt:)
så jeg malte det hvit(selfølgelig:) )og la en gardin i skuffen med litt dill :)
er skuff under og glass oppå, ble fornøyd:D
og så er det plate under så jeg har plass til en kasse med interiørblader..


her er spisebordet mitt,litt pusset og klar for grunning,likte så godt bordet og stolene:)
stolene blir ikke malt med det første for det er 7 stoler!
så jeg bruker mine gammle i mens..
ser lite ut,og det er jo greit med tanke på at vi IKKE har stor plass, men du kan dra det ut og det blir nesten dobbelt så langt,FLOTT :)


en liten smakebit før det er ferdig:)

 klarte ikke dy meg når jeg så denne,verdens skjønneste bamse spør du meg,lille linnea ble med meg hjem fra home and cottage:)

og denne lykten fra nille;)

 min gammle kasse kom til nytten i spisestuen,skulle egentlig selge den,meeen ville ha den selv:)

3 kommentarer:

  1. Wow,så fint spisebordet ble,jeg vil bytte mitt også!Litt vitti,sto med samme kaninen i hånden på Living idag:)Så faktisk etter salongbord:)

    SvarSlett
  2. Så kjempe fint det ble!! Du e bare helt utrolig flink!!!

    SvarSlett
  3. Kjempefint Maiken:) Gleder meg til å se når det er kommet på plass.. Kaninen er kjempfin, har slv sett på de.. Klem

    SvarSlett