Totalt antall sidevisninger

torsdag 30. juni 2011

helt utrolig...

at mennder alltid har noe de skal si,men egentlig ikke bryr seg..
jeg har som sakt malt spisestuen,den ene veggen som var sånn gugge beige på,på søndag.. i dag er det torsdag,mandag malte jeg stuen to av veggen som også var den fargen,han hadde enda ikke sett det,da jeg sa det til han i dag.. hmmm. sant det ble finere sa jeg," nei,jeg vet ikke jeg"svarte han! er det virkelig mulig???? han hadde jo fanken ikke sett det engang, :) åhhhrr

het er fargen på ene veggen, helt innderst der med lampen har jeg malt ene planken,ser jo GODT forskjell.


og her er det ferdig,med tingene å¨veggen da :)

var en tur på ac home i dag og herregud så mye fint hun har,kan jo bare drømme seg vekk der inne...
kjøpte to av disse tine k lysglassene,syntes de var så fine..

FØR:

ETTER:
kjøpte meg en smykkebyste her hinn dagen til halv pris selfølgelig:)
men likte ikke den gulhvite fargen,og ikke den holderen på toppen av hode hvor smykkene skal henge så den tok jeg av før jeg tok bilder og sprayet den til en mer renere hvit farge:)
skal bare brukes på pynt så.. syntes sånne byster er fine:)

ha en fin kveld alle sammen..
klem

2 kommentarer:

  1. Hihi,derfor vi blogger kjære deg:)Jeg gidd ikke spørre engang,gjør som jeg vil og får heller respons andre steder:)Jeg synes iallefall det var stor forskjell og at det ble kjempe fint:)Var innom Ac nylig jeg også,så mye lekkert der:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Kjekt du vil være med på min give away,tvi tvi:)Ja,det er C sin Leilighet!!Sant den var nydelig? Hun er så flink,elsker den leiligheten:) Ikke vanskelig å se hvor hun handler interiøret sitt nei,hihi;)

    SvarSlett