Totalt antall sidevisninger

søndag 4. september 2011

litt av hvert..

hei..

har hatt liten tid i det siste til blogge..
men jeg blogger når jeg kan:)




nathalie har fått klestativ på rommet til kjolene sine og div fin klær. er ikke det stativet jeg skulle ha men det kommer i oktober:)





tara har fått nye gardiner på rommet for en liten stund siden, fikk bare dårlig bilder dessverre men dette var det som var klarest,men ser ikke mye av de..









var på baby shower på fredag for en av mine bestevenn, det var jenten bak to ju mama som arrangerte det,hun er bare kjempe flink, virkelig verdt et besøk på bloggen hennes om du ikke alleredet har vært der... men har du først vært der en gang blir du værende der,GARANTERT:) MYE inspirasjon og tips og et nydelig hjem fullt av flotte skatter og ting hun lager og diller med:)

jeg lagde bleiekake til venninen min,og et hjerte pappa skjærte ut til meg som jeg malte og lagde decopage på og limte litt kuler rundt,sydde engelvinge til hun,decopage bilde på lerret,decopage på speil,og en pose med bilder.. er kjekkt og gi noe en har laget selv syntes jeg..
dagen var hvertfall kjempe kjekk, og har aldri vært på baby shower før,så det var artig :)

snakkes...

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord Maiken. Du er så flink selv og tror det er i familien, haha.. Hvor er dette klesstativet fra??? Jeg ønsker slike, og hvor har du bestilt nytt?? Rommene er blitt så fine men det var de fra før og..
    Klem

    SvarSlett
  2. takk:)ja genene er sterke i vår familie;)
    jysk,men det er midlertidig.
    har sett på home & cottage med gidder ikke betale over 2000 for de.
    men ikea har de usle 75 kr,og de er hvite:)
    jeg får mail når de kommer,kan gi deg en lyd da?

    SvarSlett