Totalt antall sidevisninger

fredag 14. september 2012

SCRAPPING VEGG..

For en tid siden lagde jeg meg en scrappingvegg i huset,den er ikke helt ferdig enda,mangler en wallstikers øverst og bildene i rammene.
og hjerte var bare noe jeg satt for og se,skal komme noe annet der..

det blir bra når det er ferdig;)
masse nytt her i huset som enda ikke har blogget om,kommer etterhvert.
ny benk er påbegynnt til spisebordet.gleder meg til bli ferdig.
nå er det helg,har vært på jobb hele uken, deilig og begynne på igjen faktisk:)

GOD HELG!!

2 kommentarer:

  1. Så fint det var!! Likte det sånn det var nå jeg :)

    Riktig god helg.


    - Jeanette -

    SvarSlett
  2. Kjempefint :)

    Ser du lurer på hvilke materialer som er brukt på pimpingen av Ikea benken.
    Har brukt utvendig bordkledningsbord 4" og beisen som er brukt er Jotun beis farge Drivved.
    Ha ei fin ny uke
    klem sissel

    SvarSlett