Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. mai 2011

lang onsdag

 denne tandem sykkelen kjøpte tony på loppis på søndag,vi bare ler av den,meg og han på sykkeltur med picnik kurven full:)den var jo billig og det var mest på gøy. hehe
 loppiss hyllen min,med loppeting og litt annet




 kjøpte denne knaggen for en stund siden og har nå hengt den opp,make som to av lyktene mine,har en kjempe stor i trappen og en under knaggen.. nille;) jeg liker nille:) ;)

har fått sprayet zink husene mine hvite og sykkelen:) jeg liker zink,men jeg bare liker hvit bedre:)
ellers så syntes jeg dagen i dag har vært ganske lang,og egentlig kjedelig. var kaldt og blåste sånn her i dag,så siden taramor har vært syk en uke nå(er bedre nå) så har vi ikke vært så mye ute i dag...
håper det snart blir varmt igjen,det er så godt og være ute da:)
nå er det jaggu snart 17 mai,og jeg skal nok en gang stå i bod:( i dart boden i år..litt kjedelig siden jeg måtte stå i fjor og!!!!
så tenker helgen går til vasking av skjorter og stryking(det tar tony seg av for stryking kan jeg nemelig ikke) og pussing av bunadsølv.. håper på sol og varmt vær på nasjonaldagen hvertfall!!


ha en fin kveld..

1 kommentar:

  1. Nice- den vil jeg prøve ;))) Tony kan dette med lopper.

    SvarSlett