Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. mai 2011

lørdag

da var det lørdag,deilig:)
har vært på loppis i dag,var egentlig ikke så mye og skryte av der,men fant meg no noe..
legger ikke det ut på i dag,tar det i morgen.
jeg har fått opp loppis skapet på taramoren sitt rom i dag,men bilde ble ikke det beste det var litt mørkt når jeg tok det,for hun ligger og sover søtt heldigvis:)
 fikk meg jo et vaskebrett av svigerfar her for litt siden,og siden jeg har to tenkte jeg male ene siden jeg likevel har to og det gjor ikke noe om det ikke ble så bra,men jeg ble fornøyd.
tok og festet 3 blondesnorer på det og vips,en oppslagstavle:) dette er til nathalievennen sitt rom..

 ellers er det bilder det går i her nå,lager bilder på lerret av servietter,og feste blonder rundt og litt stæsj,litt til jentene mine,noen til niesen min,og så skal nevøen min få,men noe med litt mer gutteting da:) de skal få seg nye rom snart når de flytter..

ha en fin kveld!!
Maiken

2 kommentarer:

  1. Så fint:)Nå fikk jeg også lyst å prøve decopage,har aldri gjort det før.Er det vanskelig å få til?

    SvarSlett
  2. nei,det er kjempe lett og så blir det egentlig velig fint:)
    bare kjøp decopage lim/lakk på pandoura(kan andre steder og,men den bruker jeg) og så de serviettene du liker,jeg bruker mest lerreter. og så er serviettene 3 lags så du tar av de 2 som ikke er bilder på og bruker bare det tynne med bilde. ta decopage limene på der bildet skal være med pensel,legg servietten oppå og så tar du decopage limen oppå der igjen med penselen:) jeg er kjempe dårlig og forklare:(
    men håper du forsto litt hva jeg mente selv om jeg er dårlig på å forklare:)

    SvarSlett